גופנפש

קסם הקריסטלים

הקריסטל בעלת מבנה פנימי מאוד מדוייק. ישנם שישה סוגי התגבשויות וכ – חמשת אלפים סוגים שונים של קריסטלים, לקבוצת הקריסטלים משייכים גם את הקורל הפנינה והאמבר שהן בעצם ממקור חי ועוד כ 3 סוגי זכוכית טבעית שבינהן ניתן למצוא את האובסידיאן מולדובייט ווטקטייט.

את הקריסטלים ניתן לנצל לכמה מטרות: שימוש בשעונים ובמחשבים כמוליכי חשמל, למטרות שיבוץ בתכשיטים וקישוט חדרים או למטרות טיפול , ריפוי וטיהור מאנרגיות שליליות.

מספרים כי קריסטלים ענקיים שימשו את תושבי אטלנטיס (מידע שלא מבוסס על מחקר כלשהו) כדי לספק כוח חשמל לערים גדולות, לריפוי, תאורה ושליטה במזג האויר. הסברה ששימוש לרעה שנעשה בקריסטלים הביאו בסופו של דבר להעלמות היבשת. עד היום יש הטוענים כי ה”קישקושים והשירבוטים” שמתגלים על גבישי קריסטל הם כנראה שרידים לכבת אטלנטיס קדום.

תזכורות נוספות לשימוש באבני חן ( קריסטלים) נמצא בתנ”כ (  למשל אבני החושן שענדו הכהנים), ביוון, מצרים העתיקה ורומא.

כיצד אם כן נוצרים הקריסטלים?

הקריסטלים נוצרים בקליפת כדור הארץ. שלושה תהליכים אחראים להיווצרותם: תהליכים וולקנים המתרחשים בתוך ליבת כדור הארץ, משקעים אשר מסייעים לגיבושם וחשיפתם ושינויים מסוגים שונים אשר מתרחשים בכדור הארץ. תהליך התגבשותם  איטי ביותר ודורש מעורבות של מספר חומרים כימיים ,כיוון שתהליך התגבשות הקריסטל איטית ודורשת מעורבות של מספר מרכיבים ומספר תהליכים, אוגר בתוכו הקריסטל הרבה מאוד אנרגיה ( כזכור לכם תהליכים מתרחשים באמצעות אנרגיה ויוצרים בעצמם אנרגיה). את האנרגיה שבקריסטל ניתן  לנצל ולכן היא חלק משימוש תעשייתי כיום במכשירים מסויימים.

אז מה עושים עם הקריסטלים?

הזכרנו כבר את שימושם בתעשייה מדעית כמוליכים.. אז מה עוד אפשר לעשות איתם? הילרים משתמשים בקריסטלים כדי לאזן ולרפא את ההילה והצאקרות שלנו. האנריגה שפולט הקריסטל משתלבת היטב עם הילתו של האדם ומתמזגת עימו. במקרים של חוסר יקרין הקריסטל מתוכו אל ההילה או הצאקרה ( או שתיהן יחד) ובמקרים של עודף, “תשאב” אנרגיה עודפת . אם במרכז הגרון יהיה עודף ואניח עליו קריסטל כתום (הקשור למרכז המין והיצירה שהיא הצאקרה המשלימה לצאקרת הגרון) תוכל האבן לאזן את העודפים ולהקרין אל המרכז האנרגטי את האנרגיה שלה. היכולת שלהם לאזן נובעת מהדיוק שלהם.. הבלדסטון לדוגמה עובדת על איזון לחץ דם היא תתאים גם לסובלים מיתר לחץ גם וגם לסובלים מלחץ דם נמוך.. היא פשוט תאזן.

אחת התכונות הנפלאות של הקריסטלים שהן מבצעות את עבודתן נאמנה, ללא השפעה על רצונו של האדם אלא במדוייק על פי צרכיו. היא לא מושפעת ממחשבותיו ומילותיו, אלא נשארת מדוייקת על צורך הנשמה הגבוהה שלנו. יהיו אנשים שיטענו כי העבודה עם הקריסטלים הינה בעצם עבודה של שכנוע עצמי… ובכלל אני נתקלת בזה הרבה בהקשר של רפואה טבעית או הוליסטית. אני נוהגת להשיב לאותם ספקנים (שבהחלט מותר להם להיות כך)  תשובה שמורכבת משני חלקים : תנסו… מקסימום זה לא יעזור. אבל בטוח שזה לא יזיק לכם! ובכלל נניח שאדם מסויים החלים כי האמין שהקריסטל עוזר לו..למה זה בעצם משנה? הוא החלים, הוא מרגיש יותר טוב, הוא הצליח בבחינה, הוא מכר את הבית במכיר שרצה, אז כך או אחרת – הקריסטל את שלו עשה 🙂

אוקיי, השתכנעתי.. אז מה עושים עכשיו?

נכנסים לחנות קריסטלים.. משוטטים בשקט בין ערמות הקריסטלים.. אוחזים בזו, אוחזים באחרת.. ומרגישים. פשוט מרגישים. זו שתהייה לכם הכי נעימה – זו האבן שלכם!

כמובן שתוכלו לבחור לכם כמה סוגים שונים, הן לא מפריעות זו לזו לעשות את העבודה.  הן אפילו עובדות בסינרגיה (שיתוף פעולה מעצים), ואם זה טוב לכם.. זה יהיה טוב גם להן.

היתרון של בחירה אינטואיטיבית נובע מכך שאנחנו משאירים את השיפוטיות שלנו בצד ואת כל המחשבות שלנו על עצמנו ומאפשרים לאנרגיה הנכונה להתכוונן אלינו.גם אני, למרות שרכשתי ידע בתחום, בוחרת אותם אינטואיטיבית עבור עצמי ועבור המטופלים שלי, אני יודעת שתמיד הבחירה תהייה נכונה, אין כאן אפשרות של טעות.  כמובן שהידע מאפשר לכם לדעת איזו אבן אסורה למשל לחולי סרטן בגלל היכולת שלה להעצים תהליכים או איזו אבן מתאימה יותר למקרה איקס או צאקרה מסויימת,  אבל אם אתם מהססים ואין לכם ידע, תמיד תוכלו להתייעץ עם בעל מקצוע.
גודל הקריסטל לא קובע. אתם יכולים לבחור אבן קטנה שמרגישה לכם עוצמתית או קריסטל ענק שיקרין על כל החדר, שוב ההנחייה העקרית היא ללכת על פי התחושה שלכם. אתם יכולים לשאת את הקריסטל על גופכם, לענוד אותו, להניח אותו על השולחן, להחביא מתחת לכרית או להניח בארנק\בכיס ,בהתאם לצורך ולשימוש. למשל: אמטיסט לכאבי ראש יש להניח על המצח, סיטרין לעבודה על עצירות תהייה יעילה כשהיא מונחת על הטבור ולא בכיס, טורמלין להגנה מאנרגיות שליליות תועיל יותר ליד מסך המחשב או לאחוז בה ביד שאנחנו בסביבה שלילית, אבל באופן כללי היא למשל יכולה מאוד להועיל כשהיא בתא הכפפות באוטו.. מגינה עלינו נאמנה.

וכמה כללי שימוש לפני סיום:

1. את הקריסטלים מומלץ לטהר לפני השימוש על ידי שטיפה במים זורמים, הטמנה בעציץ או הנחה על אדם החלון. מושבות קוורץ משמשות כמטהרות חזקות בעצמן. לא את כל האבנים מותר לשטוף על כן התייעצו עם איש מקצוע!

2. ניתן להניח את הקריסטלים על הצאקרות לפי הצורך, לאחוז בה או להניח מתחת לכרית.

3. יש קריסטלים שמותר להשרות במים ואז לשתות את אנרגיית הקריסטל

4. באופן אישי אני ממליצה לטהר את האבן לאחר כל שימוש או לאחר שזרים נגעו בה הרבה זמן.

5. אם כואב לכם.. הניחו את הקריסטל על האיבר הכואב ותנו לו לעבוד עבורכם.

6. תנו לילדים שלכם גם!!! הם מחוברים מאוד לקריסטלים ומפיקים מהם תועלת רבה! לילדים שזקוקים לחיזוק הביטוי שלהם ולשיפור הריכוז בהכנת שיעורים אפשר להניח על השולחן סודליט או אקוואמרין..

7. הקריסטל תמיד מתקבל בברכה כמתנה נפלאה ליום הולדת או לכל ארוע אחר.. ואיכשהו תמיד… זו תהייה באבן הנכונה למקבל המתנה.

8. קריסטל שהלך לאיבוד או התנפץ… פשוט סיים את שלו. הוא עובר הלאה לאן שצריך, יכול להיות שהוא התנפץ כי שאב במקומנו ארוע שלילי, בכל מקרה קבלו זאת בהבנה, שחררו את הקריסטל מתפקיד ואחלו לו הצלחה עם זה שימצא אותו פעם… ולכו לבחור לכם אחד חדש 🙂

מאחלת לכם הנאה בעולם של צבע ותדר ואנרגיות של ריפוי ישירות מבטנה של אמא אדמה…

מזמינה אתכם להפנות שאלות בנושא הן לתיבת המסרים בפייסבוק שלי או למייל…

הכתוב לעיל מבוסס הן מידע אישי למידה והתנסות והן מהספר סוד הקריסטלים ( מומלץ ביותר אם רוצים לדעת עוד) בהוצאת סטונאייג’.

נעים להכיר

אורנה מרום

אורנה מרום

מנחה מוסמכת (Certified Facilitator) לגישת אקסס-קונצ'סנס™, קורסי אקסס-בָארס™ ותהליכי גוף אנרגטיים.

מראשוני מנחי השיטה בארץ, שותפה בצוות עבודה אקסס ישראל, בצוות תרגום חומרי אקסס לעברית, ואירוח ד"ר דיין בישראל 2018\2016.
בעברה מטפלת בכירה בתטא הילינג, מורה לתקשור, מנחת מדיטציות אקטיביות ובוגרת מכללת בית ברל לחינוך.