גופנפש

מסרים מאבני הרונים

אורנה מרום
נכתב על-ידי אורנה מרום

החברים שלי בפייסבוק יודעים שמידי פעם אני משתמשת ברונים על מנת לקבל עבורם מסר יומי או שבועי. מכיוון שהרונים הינם כלי מעט פחות נפוץ בקרב האוכלוסיה, נראה היה לי שכדאי שתדעו עליהם כמה פרטים.

אבני הרונים שימשו קבוצת אליטה של מכשפים אשר השתמשו ברונים על מנת לבסס אהבה, לזמן מזל טוב והצלחה או להרע לאנשים מסויימים בקרב קבוצות נורדיות. זוהי שיטת אורקל קדומה לניחוש עתידות והעברת מסרים.

האגדה מספרת שהאל אודין (האל הבכיר במיתולוגיה הנורדית ואביו של האל ת’ור) שתכונותיו מתייחסות לחוכמה, מלחמה וקרבות ו… שירה.. מוות ולידה מחדש, גילה את הרונות (או רונים כפי שנהוג לכנותם בארץ) בעודו תלוי במשך תשעה ימים על עץ היגדראסיל, פצוע פציעת חנית, ורק לאחר שפיצח את קוד שימושן, ירד מהעץ ונרפא.

שימושים ראשונים ברונים היו סביב המאה הראשונה לספירה, כנראה שנעשה בהם שימוש עוד קודם לכן על ידי שבטים נורדים קדומים (והיו כתובים בשפה הפיניקית). בהמשך היה חרוט האלפאבית הנורדי (בערך במאה חמישים לספירה) ובין המאה השמינית למאה השניים עשר, הוחלפו האותיות הנורדיות בכתב לטיני, עת שהגיעו הרונים מצפון אירופה למרכז אירופה (בערך בתקופת הרנסאנס).

הרונים כוללים 25 קלפים או אבנים, עליהם סימנים שונים (סימן אחד על כל אבן). לכל סימן יש שם, משמעות, צליל והבעה המשוייכים אליו. לחלק מהרונים יש משמעות ישרה או הפוכה ולחלקם משמעות אחת ( הם נראים אותו דבר מכל כיוון). אבן אחת היא חלקה ומשמת בתפקיד ג’וקר. ניתן להשתמש ברונים בהקבלה ל 22 קלפי טארוט כשאז 3 רונים יוצאים מהקריאה וממתינים בצד.

אפשרויות השימוש ברונים:

* שליפת רון בודד שייראה לנו את הדרך

* שליפת 3 רונים המתחלקים לניתוב הבוקר הצהרים והערב

* התמקדות בשאלה ובחירת רונים כמו בטארוט על מנת לקבל תמונה מלאה     על שאלה ממוקדת.

עם הזמן התברר כי הרונים השפיעו על שיטות רבות של ניבוי וחיזוי העתיד, והפשעתם לא רק בתחומי מיסטיקה שונים אלא גם בסגנונות של בנייה ( כנסיות ומקדשים), תבניות כתב, קמיעות וסמלים שונים.

אני אוהבת להשתמש ברונים כאורקל יומיומי או כשאני צריכה כיוון פעולה אנרגטי לפעול על פיו באותו היום או בסיטואציה מסויימת.

 

 

 

 

נעים להכיר

אורנה מרום

אורנה מרום

מנחה מוסמכת (Certified Facilitator) לגישת אקסס-קונצ'סנס™, קורסי אקסס-בָארס™ ותהליכי גוף אנרגטיים.

מראשוני מנחי השיטה בארץ, שותפה בצוות עבודה אקסס ישראל, בצוות תרגום חומרי אקסס לעברית, ואירוח ד"ר דיין בישראל 2018\2016.
בעברה מטפלת בכירה בתטא הילינג, מורה לתקשור, מנחת מדיטציות אקטיביות ובוגרת מכללת בית ברל לחינוך.