גופנפש

על קסמים מכשפות וניסים

אורנה מרום
נכתב על-ידי אורנה מרום

יותר מפעם אחת שאלו אותי את השאלה הזו במהלך חיי. איך אני עושה את זה והאם אני קוסמת או מכשפה. בעבר הרחוק זה די הבעית אותי, המחשבה שאני מקבלת אינפורמציה על מישהו או על משהו שעומד להתרחש ושבאמת קורים שינויים מהירים לפעמים אפילו במיידי. הבעית כי זה נראה לי אחריות גדולה, כי מה יקרה אם זה לא יקרה שוב? ואולי זה בכלל דמיון ולא מציאות?

כיום למדתי לנתב את היכולת הזו כדי להוביל אנשים בדרך לשינוי חיובי בחייהם ואני כבר לא נבהלת יותר. החיים והמפגשים בקליניקה הובילו אותי לגילוי המרעיש שקסמים מתרחשים, אם מאפשרים להם לקרות, ומכשפה היא לא בהכרח מפחידה. יש גם מכשפות טובות. הכל בחירה והכל תלוי לאן אנחנו מנתבים את הידע שלנו ואת התודעה.

כמו שרובכם יודעים, או לא, הכלים העקריים בהם אני משתמשת כדי להוביל אנשים בדרך לשינוי הם שילוב של אקסס בארס, תיקשור, תהליכי גוף אנרגטיים ו תטא הילינג. כמו כל שיטה טיפולית אחרת,  זה לא הוקוס פוקוס. ולמה? אתם שואלים אותי.. כי כמו בכל דבר אחר בחיים, המהות העיקרית שלנו היא בחירה חופשית, ולכן לפעמים, דרוש תהליך זמן וסבלנות.

מצד שני – כן!!! בהחלט קורים ניסים!! ובמהלך פגישה אחת מתרחש ריפוי ספונטני מיידי.למשל אותו גבר שהגיע אליי כי לאחרונה בשעת שירה (האיש זמר במקהלה) קולו רועד והוא נתקף אימה. הפגישה היתה מאוד ממוקדת, הוא בא אך ורק כדי לגעת בנושא זה ,מבלי להכנס לדברים אחרים שהפריעו לו בחייו.התהליך הוביל אותנו לאמונה שורש (אמונה עמוקה) שלעולם לא יהיה מספיק טוב. זה ישב אצלו כל כך עמוק, וספג אותה מילדותו בבית אבא, שהיה ביקורתי מאוד ושום הצלחה לא סיפקה אותו. אחרי שטיפלתי באמונה, היא הוחלפה באמונה חדשה, נגענו בביקורת, בשליטה, בפחדים ובסופו של המפגש נשארתי דמומה להיות עדה לריפוי. לנגד עיניי הופיעה ציפור שיר שנפנפה בכנפיה בקלילות וקולה רינן.  יממה לאחר מכן קיבלתי שיחה נרגשת מהאיש הנכבד שסיפר בהתלהבות שההופעה היתה נפלאה ומזמן לא שר כל כך בטוח בעצמו.

בכל אופן, אם האדם לא מאמין ששינוי יכול להתגשם , שום טיפול לא באמת יעזור לו. אז כן, ניסים מתרחשים! רק מה.. תנו להם סיכוי להתגשם גם בחיים שלכם.  (על אמונה נדבר בפעם אחרת)

אם גם אתם רוצים לפגוש קסמים ולא מפחדים ממכשפות טובות מוזמנים להצטרף אליי לתהליך אישי או לאחד הקורסים

לפרטים על קורס תקשור לחצי » כאן
לפרטים על קורס אקסס בארס לחצי » כאן
לפרטים על קורס תהליכי גוף אנרגטיים לחצי » כאן

להזמנת מפגש אישי ליצירת קסמים בחייך מלאי את הטופס:

אורנה שלום,
אני מבקשת לתאם מועד לפגישה אישית ולהלן הפרטים שלי

שמי המלא (חובה)

המייל שלי (חובה)

הטלפון שלי (חובה)

הערות

[אודות] [שיתוף]

 

נעים להכיר

אורנה מרום

אורנה מרום

מנחה מוסמכת (Certified Facilitator) לגישת אקסס-קונצ'סנס™, קורסי אקסס-בָארס™ ותהליכי גוף אנרגטיים.

מראשוני מנחי השיטה בארץ, שותפה בצוות עבודה אקסס ישראל, בצוות תרגום חומרי אקסס לעברית, ואירוח ד"ר דיין בישראל 2018\2016.
בעברה מטפלת בכירה בתטא הילינג, מורה לתקשור, מנחת מדיטציות אקטיביות ובוגרת מכללת בית ברל לחינוך.