תהליכי גוף אנרגטיים

MTVSS ™ לחזק את מערכת החיסון האנרגטית

אורנה מרום
נכתב על-ידי אורנה מרום

כמה פעמים בחיים “סותמת את הפה” כדי לא לעורר ויכוח או מריבה? כמה פעמים רצית להגיד משהו ולא מצאת את הכוחות לומר? כמה פעמים הרצון לצרוח “עמד” בקצה הגרון אבל החנקת אותו היטב כדי שלא יחשבו שהשתגעת? ואולי קרה לך שהיו לך רעיונות נהדרים שרצית ליישם אבל מחשבות של חוסר בטחון וביקורת עצמית מנעו ממך להוציא אותם לפועל?

רוחמה התקשרה אליי שאעזור לה בדחיפות. היא בקושי הצליחה להוציא מילה מהפה. האמת, שהקול שלה נשמע כאילו בלעה צפרדע.  זה התחיל לה בבת אחת, כשחזרה מהעבודה. לא היתה כל אזהרה מוקדמת. לא חום, לא חולשה ולא אף אחד בסביבתה שהסתובב חולה. היא לא מסתדרת עם הבוס שלה. והיא כבר זמן מה מתאפקת שלא להגיד לו מה היא חושבת.

נעמי פנתה אליי בגלל כאבי גרון נמשכים. אחרי בדיקות רפואיות בהן לא נמצא שום ממצא חריג. זה וירוס פסק הרופא. אבל זה לא עבר. והציק לה מאוד. מערכת היחסים שלה עם ביתה קשים מאוד. היא לא מצליחה ליצור איתה תקשורת מקרבת. הם כל הזמן רבות. הבת שלה מתחצפת אליה והיא ממש כועסת. כועסת, אבל לא רוצה לריב איתה אז שותקת.

יורם, לעומתן, פנה אליי בעקבות כאבים איומיים במפרקים שמדירים שינה מעיניו. הוא טופל תרופתית, ללא שיפור ניכר במצבו. הוא היה נורא עייף. הוא לא אוהב את הגוף שלו.

ואסתר הגיעה מיואש כשבלוטת התריס שלה התחילה להראות סימנים של עייפות. אסתר עובדת כמעט ללא הרף וקיים בתוכה חשש שאם היא תעצורולו לרגע – כל חייה יתמוטטו.

כמה פעמים בחיים  “סותמת את הפה” כדי לא לעורר ויכוח או מריבה? כמה פעמים רצית להגיד משהו ולא מצאת את הכוחות לומר? כמה פעמים הרצון לצרוח “עמד” בקצה הגרון אבל החנקת אותו היטב כדי שלא יחשבו שהשתגעת? ואולי קרה לך שהיו לך רעיונות נהדרים שרצית ליישם אבל מחשבות של חוסר בטחון וביקורת עצמית מנעו ממך להוציא אותם לפועל?

מחשבות קשות יוצרות רעלנים. רגשות כואבים שאינם מודעים יוצרים רעלנים. כשאת לא מרגישה מספיק חזקה לבטא את עצמך, כשאת מרגישה לא מוגנת בעולם הזה ופגיעה ואת שותקת במקום להיות במלוא העוצמה שאת – נוצרים רעלנים אוטואימוניים.

MTVSS™ הוא תהליך אנרגטי מבית אקסס שעוזר לנו לפרוק קשיים שונים שיש לנו ובאו לידי ביטוי בגוף בצורת כאב, מחלה או חוסר איזון של מערכות הגוף השונות.  הקשיים האלו יוצרים רעלנים בתוך הגוף. רעלנים שהולכים ומצטברים עד שהגוף זועק לך שתעזרי לו. איך נוצרים הרעלנים האלו בתוכך? כשאת נמצאת בקטבים של “טוב מול רע” כשאת שופטת את עצמך או את הזולת וכשהכעס מתחיל לחלחל ( בין אם במודע או שלא במודע), הוא הולך ונאגר בגוף, עד שאי אפשר לשאת זאת יותר. הגוף מוצא את הדרך לומר לך ” ידידתי האהובה, סטית מהמסלול שתכננת”

תהליך ה MTVSS™ מתפעל את האנרגיות מרמת התא אל תוך הגוף, ומסייע לתאים להזכר במצב הראשוני שלהם, הבריא, הבטוח, החזק.  ניתן להשתמש בתהליך בדרכים שונות למטרות שונות וכל פעם הוא ייצור אפשרות שונה לגוף לרפא את עצמו. התהליך בעצם מחזיר לגוף את מצבו הטבעי. הוא מבטל תפקודים שאינם תקינים בכל הרבדים ומאפשר לך לבחור מחדש.  תהליך האנרגטי המופלא הזה מבית אקסס קונצסנס ™ ACCESS CONSCIOSNESS עובד על מערכת החיסון שלנו.  ה MTVSS™  יאפשר לך להשתחרר מכאבים ולאפשר לגוף שלך לרפא את עצמו, ללא מאמץ מרובה.

MTVSS™ הינו תהליך פשוט, עדין מאוד, שנעשה על מיטת טיפולים בשכיבה בביגוד מלא.  כל מה שידרש ממך זה להתמסר למה שהוא יאפשר לך, להתמסר לעצמך, להחלטה להתחבר למקור הכוח הפנימי שלך!

בלוטת תריס, בעיות מפרקים,  מגרנות, מחלות אוטואימוניות למיניהן כמו לופוס או פסוריאזיס ועוד מגוון רב של תפקודי גוף לא מאוזנים יכולים לחלוף בעזרת תהליך פשוט ולא פולשני.

את הכי בריאה כשטוב לך!! אז למה שלא תתחילי בצעד הראשון?

אורנה שלום,
אני מבקשת לתאם מועד לפגישה אישית ולהלן הפרטים שלי

שמי המלא (חובה)

המייל שלי (חובה)

הטלפון שלי (חובה)

הערות

נעים להכיר

אורנה מרום

אורנה מרום

מנחה מוסמכת (Certified Facilitator) לגישת אקסס-קונצ'סנס™, קורסי אקסס-בָארס™ ותהליכי גוף אנרגטיים.

מראשוני מנחי השיטה בארץ, שותפה בצוות עבודה אקסס ישראל, בצוות תרגום חומרי אקסס לעברית, ואירוח ד"ר דיין בישראל 2018\2016.
בעברה מטפלת בכירה בתטא הילינג, מורה לתקשור, מנחת מדיטציות אקטיביות ובוגרת מכללת בית ברל לחינוך.