גופנפש

עם מי בעצם מתקשרים? מי זה ששולח לנו מסרים?

אורנה מרום
נכתב על-ידי אורנה מרום

שנים לקח לי להודות בעובדה שאני בעצם מתקשרת. היו לי כל מיני אמונות ודפוסים שניהלו אותי לגבי זה, ורק כשקילפתי את המערך הזה הבנתי שבעצם החזרתי לעצמי את היכולת להיות בהקשבה עמוקה. ואם אני הצלחתי – כל אחד יכול. בחיי. גם את ואתה

עם מי מתקשרים בעצם?

יש כל מיני סוגים של מתקשרים וזה נפלא בעיניי, ככה כל אחד יכול למצוא את זה שהכי מתאים לו.

יש כאלו שמתקשרים עם אנרגיה מוכרת כמו קריון או אורין . יש כאלו שמתקשרים עם ישויות של נפטרים שנפרדו מהגוף הפיזי, ויש כאלו שמתקשרים עם מלאכים (יש עוד כמה אופציות אבל אלו הפופולריות ביותר).

לכל תדר כזה יש מטרה אחרת ודרך אחרת כשכולם נועדו בעצם לעזור לנו, באנושות על פני כדור הארץ, בגוף הפיזי, להתפתח.

אין סוג תקשור אחד טוב יותר מהשני. יש פשוט שונות בטכניקה, שונות בקצב, שונות ברמה האנרגטית והמוכנות ובעיקר מטרות שונות. למה הכוונה מטרות שונות?
תיקשור למען כלל האנושות, תיקשור לאדם פרטי, תיקשור לקבוצה של אנשים כדי להנחות אותם (נניח הילרים או כאלו שמתעוררים לכוחות הרפוי שלהם) ותקשור אישי עבור אנשים פרטיים להכוונה ייעוץ וקבלת הכוונה.

בשביל מה צריך לתקשר?

אני, למשל, משתמש ביכולת לתקשר כדי להיות מאוד מדוייקת עבור הלקוחות שלי בקליניקה או בקורסים, כדי לעזור להם לבחור מחדש וליצור את חייהם מחדש ללא דרמה וטראומה, חיים של כאן ועכשיו, של בחירה חופשית ללא כאב פיזי או רגשי.

מה זה אומר מדוייקת? זה אומר לדעת לשאול את השאלות הנכונות, לדעת על אילו נקודות להתעכב או באיזה כלי עכשיו הכי מתאים להשתמש כדי לחבר את הלקוח שלי לכוחות הריפוי הטבעיים שיש לו (לכל אחד מאיתנו יש, לפעמים רק צריך לקבל עזרה כדי להתחבר אליהם מחדש, וזה מה שאני עושה בקליניקה בעצם).

בעצם אני מתקשרת כדי לראות אותם עמוק, קרוב, וללא מסכות חוצצות. אני רואה אותם מעבר למה שהם מסוגלים לראות כרגע. לנקודה הכי טהורה ומחלימה שלהם. וכשמישהו רואה אותנו כל כך, זה מרגיש נעים, בטוח, מכיל, אוהב ו.. מרפא.

כדי להיות במקום שבו אני יכולה להיות מדוייקת עבור כל אחד עברתי שלבים רבים.

השלב הראשון היה בכלל להכיר בזה שיש לי מתנה ושמן הראוי שאשתמש בה לטובת הכלל. אח”כ היה עליי ללמוד לשחרר את האגו שלי ולאפשר לעצמי לנוע מעבר למגבלות ששמתי לעצמי מתוקף היותי כאן בגוף פיזי, סופגת מהחברה סביבי. כשהאגו השתחרר והפסקתי לפחד מטעויות, שמתי לב שהמידע שמגיע אליי מדוייק יותר ולא כי אני גאון הדור, אלא פשוט מפני שהסכמתי “לטעות” . וככל שהסכמתי לטעות  היכולת לראות מעבר לכל מה שאי פעם דמיינתי שאוכל רק עלתה.

זה לקח לי המון זמן, כל התהליך הזה. בדרך השלתי מעצמי המון מסכות, כאבים, שיפוטים, מערכות יחסים, אנשים, בתים, כלים, ונראה לי שככל שהתדר עולה ומשתנה, זה ימשיך לקרות.על הדרך לעבור תוכלו לקרוא בהרחבה גם במאמר תיקשור – אומנות ההקשבה הפנימית.

נראה לי שלאורך כל הדרך לא ידעתי לתת שם מדוייק למקור ממנו מגיעים אליי המסרים.

בהתחלה הגעתי לאני העליון שלי. אח”כ למדריך השומר שלי. בהמשך פגשתי גם מלאכים מדרגות שונות. ואז הגעתי לבורא כל שישנו (לא, זה לא אלוהים בכבודו ובעצמו, אלוהים זה סיפור אחר שלא אפרט לגביו במסגרת זו).

ואז היה שלב של סלט שלם. מימדים, רבדים, רקיעים. זה רקיע גבוה, זה רקיע נמוך. מסרים מהרקיע הזה “טובים” ומסרים מהרקיע הזה “שליליים” וכל המושגים האלו בילבלו אותי, והרגישו לי קצת לא מדוייקים לגביי.  אז המסקנה שלי, והיי, אתם באמת לא חייבים להסכים איתה, היא רק מסקנה מתוך אינסוף מסקנות אחרות: אין מסר רע או טוב. אין מסר נכון או לא נכון. יש בחירה איך להעביר את המסר.

העברה מעצימה ומרפאה או העברה מפחידה ומקטינה. ויש בחירה גם של השומע האם לקבל את הנאמר או להבין שיש לנו בחירה גם לא לקבל את הנאמר. ואין מלאך שלילי או מדריך אישי שלילי, יש שימוש מיטיב או לא במידע שמתקבל. בחירה. מודעות.

היום ככשואלים אותי “עם מי את מתקשרת” אני מסבירה עם חיוך שאני מתקשרת עם… עצמי.

עם המקור הראשוני, הטהור, הבתולי, הנקי , השלו, המאוזן של תמצית נשמתי. אם הגעתי לבורא כל שישנו, והבורא הרי נמצא בכל (כי בצלמו ברא אותנו)  אזי אני בוראת את מציאות חיי, ואני “הבורא” שולח המסרים של עצמי אל עצמי ואת את שלך ואתה את שלך. ואיש ואישה הבוראים של מציאות חייהם. והבורא שבי פשוט שמח ואוהב לעזור לאחרים להתחבר לבורא שבהם כדי שיוכלו לבחור מחדש איך יראו חייהם וליצור אותם כל יום מתוך בחירה חופשית, מחדש.

כן, גם את יכולה לתקשר!

אם גם את או אתה מרגישים שיש לכם את המתנה הזו, או רצון לפתח את המתנה הזו, את האינטואיציה, ההקשבה הפנימית, היכולת לתקשר, והייתם רוצים לעבור תהליך מדוייק ומהיר יותר ממה שעברתי אני, תהליך המשלב פיתוח יכולת התקשור ומודעות פנימית גבוהה, זאת כדי שתוכלו  להשתמש ביכולת המופלאה הזו לקבל מסרים ולהעצים את עצמכם ואת הזולת או להשתמש ביכולת שלכם להקשיב עמוק גבוה רחוק רחב ונטול שיפוטיות, השאירו פרטים ואצור עימכם קשר למועד קורס תקשור מודע הקרוב.

אני רוצה שתחזרי אליי עם פרטים נוספים!

אורנה שלום,
אבקש שתיצרי עימי קשר ולהלן הפרטים שלי

שמי המלא (חובה)

המייל שלי (חובה)

הטלפון שלי (חובה)

הערות

[אודות] [שיתוף]

נעים להכיר

אורנה מרום

אורנה מרום

מנחה מוסמכת (Certified Facilitator) לגישת אקסס-קונצ'סנס™, קורסי אקסס-בָארס™ ותהליכי גוף אנרגטיים.

מראשוני מנחי השיטה בארץ, שותפה בצוות עבודה אקסס ישראל, בצוות תרגום חומרי אקסס לעברית, ואירוח ד"ר דיין בישראל 2018\2016.
בעברה מטפלת בכירה בתטא הילינג, מורה לתקשור, מנחת מדיטציות אקטיביות ובוגרת מכללת בית ברל לחינוך.