תהליכי גוף אנרגטיים

לברוח מבשורה או לבחור להיות?

אורנה מרום
נכתב על-ידי אורנה מרום

כשמחלה קשה מתדפקת בדלת עולות בנו כל כך הרבה שאלות שנותרות ללא מענה חד משמעי, כשאחת מהן היא האם לרפואה האלטרנטיבית יש פתרון למחלות קשות.

ליוויתי בימי חיי יותר מאשה אחת שחלתה במחלה קשה. הראשונה בהן היתה אימי. יש דברים שאתה זוכר גם אם יעירו אותך באמצע הלילה, אז את הרגע הזה בו אני שומעת אותה (בעודי מסתתרת מאחרי דלת חדר השינה שלה) מקבלת את הבשורה בטלפון. זה היה בבוקר בחינת הבגרות שלי באזרחות, שהיתה אמורה להערך בצהרי היום. רצתי אחוזת אמוק לביתה של חברתי הטובה, ופרצתי בבכי קורע לב. זו היתה הפעם היחידה שבכיתי. אספתי את עצמי, חזרתי הביתה, ניגשתי לבחינת הבגרות ומאותו רגע “בילינו” בשגרה של לימודים- בית חולים- מועדונים (טוב, למועדונים היא לא באה איתי, אני הייתי חייבת לרקוד)- בדיקות- טיפולים. למזלי היא החלימה. מה הניעה אותה להחלים? לעולם לא אדע בוודאות. אני יכולה רק לנחש ..

זה היה לפני למעלה מ 30 שנה. מי ידע אז על רפואה משלימה\ אלטרנטיבית\אינטגרטיבית או תודעה ורוח? לא הרבה אנשים.

מאז עברו הרבה מים בירקון, ויצא לי ללוות עוד מספר נשים אהובות וקרובות לליבי שחלו ונפרדו מהעולם. כל אחת והמסע שלה. את זה למדתי עם השנים. אנחנו לא תמיד יודעים מה בוחרת ההוויה של היקרים לנו או למה היא בוחרת את מה שהיא בוחרת. כמי שעולם הגוף והנפש מאז ומעולם ריתקו אותי, למדתי שיש דברים ניסתרים, לא כי אין לנו אפשרות להבינם, אלא מפני שלא תמיד אנחנו מוכנים להתבונן נוכחה על המציאות כפי שהיא וליצור אותה מנקודת מבט חדשה. לפעמים כי פשוט אין לנו מושג שאפשר להסתכל אחרת על העולם. פשוט כי טבענו בים של אמונות שמתגלגלות מדור לדור על המציאות הזו. ובין היתר, בתוך המציאות הזו, על גוף, נפש ורפואה.

אם אני מאמינה שתודעה יכולה לרפא האם זה בהכרח יקרה? אם אני מאמינה רק ברופא ומרשמים האם הוא תמיד יכול להציל אותי מעצמי? האם יש רק דרך אחת או שכל אחד יכול לבדוק מה הדרך שלו?

אז לשאלה האם תזונה טבעית או דיקור או שיאצו או בארס או כל טכניקה אחרת יכולה להעלים גידולים או להעלים מחלה כרונית אחרת:

מכוון שאין תשובה אחת וודאית אענה מנקודת המבט שלי.

יש המון כלים והמון דרכים דרכם אפשר לעזור לגוף לאזן את עצמו ולהתחבר לכוחות הריפוי שבו.
זה יכול להיות דיקור, תזונה, צמחי מרפא, תהליכים אנרגטיים, תרופות או כל טכניקה אחרת.
ישנם מספר גורמים, למיטב הבנתי, הקשורים בתהליכי החלמה. כאדם, ומנסיוני, אני לא חושבת שאפשר להבטיח מה תהייה התוצאה.
יש אנשים שתהליך כזה או אחר מקל עליהם את ההתמודדות, שמעתי על אנשים שהחלימו באמצעות כל מיני טכניקות או באמצעות רפואה קונבנציונאלית.
כל אחד מוצא את הדרך שנכונה עבורו לשחרר את כל המטענים ולסגור מעגלים מכאיבים בחייו או להתמודד עם קונפליקטים  ולהחזיר לגוף את היכולת שלו להשתנות .
האם תמיד זה מצליח?
האם יש דרך אחת?
נראה לי שלא.
האם זה יכול להצליח?
האם שווה לנסות?
בחירה (וזה גם בסדר להחליט שלא).
אחד הכלים שאני משתמשת בהם כדי לדעת מה נכון עבורי הוא תחושת הקל כבד. קל\כבד זהו אחד הכלים שאני מלמדת בקורס אקסס בארס והוא הולך ככה : כל מה שקל לי כשאני מדמיינת את עצמי בוחרת בו – הוא הדרך שלי וכל מה שאני מרגישה כבדות שאני מדמיינת את עצמי בוחרת בו – אינו עבורי.  אולי תוכל להעזר בטכניקה זו על מנת לבדוק מה נכון עבורך לעשות.
אני תומכת בעזרת כלי גישה לתודעה (אקסס בארס ™ ואקסס קונצ’סנס) ותהליכים אנרגטיים שמאפשרים לפרוק נקודות מבט שלא מאפשרות לשנות את המצב שאנחנו נמצאים בו, אבל אני לא מבטיחה תוצאה מסויימת. מי שבוחר בסופו של דבר את התוצאה זו ההוויה של הלקוח. זה כמו ששני אנשים יקבלו אותה אנטיביוטיקה לדלקת בגרון כשאחד יחלים תוך יומיים והשני תוך שבוע או בכלל יצטרך תרופה אחרת כי זו לא מתאימה עבורו..
אחת הדרכים שמצאתי דרכם חיבור לגוף שלי ולהבנה מה נכון עבורו  זה אחד מאבני היסוד בגישת אקסס קונצסנס, להיות במרחב שאלה. את יכולה לשאול את עצמך, בלב, בלי לענות לתשובה או לחפש אותה במיינד ” מה אפשרי עבורי כדי לשנות את מצב? מה הדבר שאם אהיה ערה לו, התמונה תשתנה”? או “גוף, מה אתה מבקש ממני לעשות אחרת”?
למה לשאול שאלות מבלי לחפש את התשובה? כי אם אני חושבת שרק הרופא יודע מה טוב לי , האם זו מסקנה נחרצת שיש בתוכה מקום לאפשרויות נוספות?  אם אני חושבת שרק מתקשרת או מטפלת תדע מה נכון עבורי ועבור הגוף שלי, האם יש כאן מרחב אינסופי של אפשרויות? לא בטוח. יש כאן בעיקר נקודות מבט של אנשים אחרים.  האם יש כאן מרחב שמאפשר לי להיות ערה לגוף האינדבידואלי שלי ולצרכים שלו?
אחת הדרכים  להיות ערה לגוף שלך ולצרכים האישיים שלך היא להשאר במרחב שאלה. כשאנחנו שואלים מבלי לצפות לתשובה ממה שאנחנו כבר יודעים או מאמינים ש.. אנחנו יכולים לגלות משהו חדש שטרם נתקלנו בו או שלא היינו מסוגלים לחשוב עליו.
גוף, איזה תהליך אתה מבקש? מה אתה בוחר? מה יאפשר לך לפרוק את המשא שהפכת לכבד כל כך עד שאינך מסוגל להרפות ממנו לבד?
כלי האקסס, הבארס ותהליכי הגוף המיוחדים של אקסס, מאפשרים לנו גישה לעצמנו. אלו לא כלים טכניים, אלא גישה לחיים. אפשר לאמץ אותם ולשחק איתם ולגלות איך הם עובדים בשבילך ובשביל הגוף שלך, ומה אם יתקבל באמצעותם דיוק שיאפשר לגוף שלך ולך ליצור הקשבה ודיוק?
מקווה שהצלחתי לשפוך קצת אור ושימים טובים מעבר לכל דמיון יהיו ימייך
ובריאות וקלות
שלך בידידות,
אורנה

 

 

נעים להכיר

אורנה מרום

אורנה מרום

מנחה מוסמכת (Certified Facilitator) לגישת אקסס-קונצ'סנס™, קורסי אקסס-בָארס™ ותהליכי גוף אנרגטיים.

מראשוני מנחי השיטה בארץ, שותפה בצוות עבודה אקסס ישראל, בצוות תרגום חומרי אקסס לעברית, ואירוח ד"ר דיין בישראל 2018\2016.
בעברה מטפלת בכירה בתטא הילינג, מורה לתקשור, מנחת מדיטציות אקטיביות ובוגרת מכללת בית ברל לחינוך.