גופנפש

10 טיפים לאוירה רומנטית

אורנה מרום
נכתב על-ידי אורנה מרום

נושא מרכזי בחיי כל אדם הוא נושא הזוגיות. בין אם את נמצאת כרגע במערכת זוגית ובין אם את מחפשת אחריה, אני שמחה לשתף אותך בכמה טיפים נחמדים שמטרתם לעודד אוירה זוגית

איך בעזרת כלים פשוטים תוכלי ליצור אוירה אינטימית מזמנת:

מומלץ לקריאה גם אם אתה גבר… ועימך הסליחה על הפנייה בלשון נקבה

  1. עשי סדר במקומות החשובים באמת: חדר השינה והסלון. אבק ואי סדר חוסמים את זרימת האנרגיה.
  2. תמונות ומזכרות מהאקס…. עם כל הכאב – לפח או למגרה נשכחת. אלו אנרגיות מהעבר שתוקעות את התקדמותך ולא מאפשרות לבן זוג חדש להיכנס לחייך . שחרריאת האקס…. והמזל כבר ימצא את דרכו אלייך.
  3. ארגון חדר השינה –  מיטה לא מול הדלת, אם אין ברירה תלי ספירלה אשר תשבור את  האנרגיות הנשאבות מהחדר. את המיטה מקמי  עם הראש לכיוון צפון.
  4. עשי סקירה בחדר השינה ובסלון.. תמונות של אישה לבד, פמוט בודד, עציץ עם צמח נבול? כל אלו ממגנטים אנרגיות של בדידות. במקומם תלי תמונות של זוגות, או אפילו שלך ושל בן זוגך.  והניחי חפצים המסמלים זוגיות טובה למשל: זוג ברווזוני מנדרין, פמוט עם שני נרות (כדאי אדומים) וכדומה.
  5. קריסטלים מומלצים לחיזוק אנרגיה זוגית ומינית : רוז קוורץ, אבנטורין ולפריון ומיניות : אמטיסט וקרנליאן.  אנרגיה טובה של שפע מכל סוג , לא רק כלכלי, אפשר לחזק באמצעות מושבה של סיטרין. אבן זו תעזור לך  למקד את צרכיך.
  6. צבעים כגון כתום, וורוד, אדום, וכחול יכניסו לסביבתך אוירה של שמחת חיים ויאזנו את מרכזי האנרגיה הקשורים בזוגיות : אדום – בסיס אמון ובטחון בסיסים, כתום – צבע צאקרת המין וורוד – הלב צאקרת האהבה והקבלה וכחול – היכולת להביא את עצמכם לביטוי עצמי בתוך המערכת הזוגית.
  7. חזרת מותשת מיום קשה? קודם כל מקלחת!!!!  המים הזורמים ישטפו ממך גם פיזית וגם רוחנית, כל אנרגיה שלילית שנדבקה אליך … היא שוטפת את תלאות היום ומרעננת!
  8. הדליקי בחדר מבער עם שמנים מרגיעים ומעוררים מינית: לבנדר, ופרנקינסנס, פצולי, יסמין וילנג .שימי מוסיקה שקטה והדליקי נרות, הם גם מטהרים אנרגטית וגם משרים אוירה אינטימית.
  9. הציעי לבן זוגך עיסוי מרגיע בכפות הרגליים , כפות הידיים והגב או בקשי ממנו שיעסה אותך מעט.. העיסוי מרגיע, משחרר מכל מחשבה ומאפשר לך להיות קשובה  לגופך.  זוהי דרך נפלאה להתחיל ביצירת קשר אינטימי והזדמנות פז עבורך  לבטא את צרכייך ,לבן הזוג  זו הזדמנות מצויינת ללמוד מה עושה לך טוב…… בחרי שמנים מרגיעים מצד אחד ומעוררים מינית מצד שני כגון: לבנדר, נרולי, יסמין, ילנג ילנג  ומעט שמן למון גראס לשחרור שרירים. השמנים הללו עובדים במישור הפיזי על איזון המערכת ההורמונאלית והתעוררות החשק המיני דרך עבודה על המערכת העצבית  ואיזון הפרשת ההורמונים.  אין מניעה להשתמש בשמנים בכמות מועטה חיצונית באזור האיברים האינטימיים.  לשימוש פנימי יש להשתמש בשמן עדין במיוחד…
  10. השקיעי בעצמך השקיעי בבן זוגך , לתת זה לדעת לקבל…

 

נעים להכיר

אורנה מרום

אורנה מרום

מנחה מוסמכת (Certified Facilitator) לגישת אקסס-קונצ'סנס™, קורסי אקסס-בָארס™ ותהליכי גוף אנרגטיים.

מראשוני מנחי השיטה בארץ, שותפה בצוות עבודה אקסס ישראל, בצוות תרגום חומרי אקסס לעברית, ואירוח ד"ר דיין בישראל 2018\2016.
בעברה מטפלת בכירה בתטא הילינג, מורה לתקשור, מנחת מדיטציות אקטיביות ובוגרת מכללת בית ברל לחינוך.